V októbri 2024, teda za necelých 8 rokov svojho fungovania, dosiahla métu 30-tisíc klientov, pričom skutočná expanzia nastala až predajom retailových produktov pre občanov, živnostníkov a podnikateľov začiatkom roku 2021. Prvé 4 roky sa poisťovňa zameriavala najmä na poistenie priemyselných rizík.
Silné a originálne know-how, rovnako ako efektívne a ľahko ovládateľné online nástroje, ktoré sprostredkovateľom zjednodušujú dojednanie poistenia domov a bytov a tiež dojednanie a zmeny v poistení majetku firiem, zaraďujú PREMIUM Poisťovňu medzi významné neživotné poisťovne pôsobiace na slovenskom trhu. Svedčí o tom aj najnovšie ocenenie SIBAF Poisťovňa roka, kde v kategórii „poistenie občanov“ získala úžasné 1. miesto. V roku 2016 mala poisťovňa prvých korporátnych klientov a v októbri 2024 dosiahla míľnik 30-tisíc klientov.
Doteraz sa na poistnom plnení vyplatilo 23 842 730 eur. PREMIUM Poisťovňa eviduje za toto obdobie 14 163 poistných udalostí, pričom takmer 4 600 sa týkalo zodpovednosti za škodu spôsobenú tretím stranám. Štatisticky najčastejšou škodou je škoda spôsobená vodou, nasleduje lom stroja, záplava a požiar.
„V našej poisťovni okrem výnimočného know-how zamestnancov staviame na proklientskom prístupe a na tom, že flexibilne reagujeme na požiadavky finančných agentov, ktorí čoraz viac preferujú online 24-hodinové služby, či individuálne riešenia pre svojich klientov,“ povedala Zuzana Lauermannová, vedúca organizačnej zložky PREMIUM Poisťovne pre Slovenskú republiku. „Dosiahnutie významného míľnika, akým je 30 tisíc klientov, nás zaväzuje pokračovať v nastavenom trende a zároveň to vnímame ako dôkaz, že klienti aj finanční agenti oceňujú naše služby a majú dôveru v to, že sa na nás môžu kedykoľvek spoľahnúť.“