Neživotná PREMIUM Poisťovňa, pobočka poisťovne z iného členského štátu, zaznamenala za prvých päť mesiacov tohto roka výrazný nárast počtu klientov s uzatvorením poistenia bytov, domov a domácností. Počet nových poistných zmlúv je za toto obdobie v porovnaní s minulým rokom vyšší až o 35%.

Zdroj: Freepik.com
Okrem toho poisťovni zostávajú verní aj klienti, ktorí vstúpili do poistenia ešte pred rokom 2025. Počet obnovených a nových poistných zmlúv tak za prvých päť mesiacov narástol o 54,3%.
„Medziročné porovnanie predpísaného poistného za obdobie prvých piatich mesiacov tohto roka nás potešil. Tento trend dokazuje stále rastúcu dôveru slovenských domácností v naše služby,“ komentuje výsledok Zuzana Lauermannová, riaditeľka slovenskej pobočky PREMIUM Poisťovne.
V sledovanom období zároveň došlo v poisťovni k rastúcemu počtu nahlásených poistných udalostí z poistenia nehnuteľností a domácností v porovnaní s rovnakým obdobím minulého roka, čo je vzhľadom na nárast počtu poistných zmlúv prirodzené. Poisťovňa však aktuálne dokáže vybavovať nahlásené poistné udalosti rýchlejšie. V tomto roku vybavili likvidátori poisťovne do konca mája priemerne 4,6 poistnej udalosti denne, kým v minulom roku v rovnakom období to bolo 2,6. „Trendy ukazujú, že pri náraste počtu nahlásených poistných udalostí o 46,7% sme v PREMIUM medziročne zvýšili percento ukončených, teda vyriešených udalostí, až o 69,2%. Spomínaný nárast je výsledkom zvýšenia automatizácie, posilnenia tímu na úseku likvidácie a celkového zefektívnenia procesov v tejto oblasti,“ vysvetľuje riaditeľka poisťovne Zuzana Lauermannová.
